Laden...

Bezorging door heel Nederland

Betaal 70% pas bij levering

20,- korting bij inschrijven nieuwsbrief

Succes

→ Winkelwagen bijgewerkt

Info

→ Winkelwagen bijgewerkt

Succes

E-mail verzonden!

Fout

E-mail niet verzonden!

Fout

Artikel niet meer op voorraad!

Fout

Succes

Succes

Fout

Bestelling:

Hoe lang heb ik garantie?

Indien een product op voorraad is wordt dit bij het betreffende product vermeld.

Hoe kan ik meer informatie over een product krijgen?

Wanneer je een bezoek brengt aan onze winkel staan onze medewerkers vanzelfsprekend altijd voor je klaar en kun je terecht met alle vragen die je hebt over een van onze producten. Maar natuurlijk is er op onze website ook de mogelijkheid meer informatie te krijgen bij onze producten. Wanneer je op een product klikt, verschijnt er een scherm met een vergrote afbeelding van het gekozen product. Onder deze afbeelding vind je de productinformatie. Heb je naast deze informatie nog meer vragen over een product dat je op onze website hebt gezien, dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met ons via +31 (0)10 246 04 15.

Wat gebeurt er nadat ik een bestelling via de webwinkel gedaan heb?

Nadat je een bestelling geplaatst hebt, ontvang je een bevestiging via e-mail. Wanneer je bestelling bij ons binnen is wordt je gebeld om een afspraak voor bezorging te maken of om je te laten weten dat je bestelling kan worden opgehaald.
Retourneren van online aankopen Twijfels over je online aankoop of toch niet helemaal tevreden? Tot 14 dagen na levering heb je de mogelijkheid om een besteld artikel terug te sturen. Er zijn wel een aantal spelregels aan verbonden:

  • Het 14 dagen retourrecht geldt op alle online gekochte artikelen.
  • Het retourmeubel moet in nieuwstaat worden aangeboden. Bij schade of vervuiling kan Divanconcept het meubel niet terugnemen. De bezorgers van Divanconcept beoordelen dit.
  • We kunnen de meubels alleen na 12:00 uur 's middags ophalen.
  • Meld je retour te sturen artikel(en) aan via divan meubelen en onze Klantenservice zal contact met je opnemen om de wijze van retourzending te bespreken. Voor kleinere pakketten is het mogelijk deze door PostNL naar ons retour te sturen. Grotere pakketten kunnen door onze koerier opgehaald worden (let op: de kosten hiervoor zijn € 75,- ). Mits onbeschadigd en in de originele verpakking.

Woonwinkel

Heb je een product in één van onze winkels besteld en wil je de bestelling wijzigen of ongedaan maken? Dat kan tot het moment van leveren. Volgens de richtlijnen van het CBW wordt 30% van het totaalbedrag in rekening gebracht tot het moment van levering is gecommuniceerd. Wanneer de leverdatum reeds gecommuniceerd is brengen wij 50% van het totaalbedrag aan annulatie - of wijzigingskosten in rekening.

Wat moet ik doen als mijn meubel beschadigd is?

Je kunt ons bellen op nummer +31 (0)10 246 04 15. Je kunt ook direct een mail sturen naar info@divanconcept.nl onder vermelding van je ordernummer en liefst met een foto van de beschadiging. Dan kan er zo snel mogelijk worden bekeken hoe je klacht opgelost kan worden en nemen wij contact met je op.

Privacy & veiligheid:

Hoe gaan jullie met mij gegevens om?

Divan meubelen respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die je ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken je gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor overige zaken gebruiken wij deze gegevens uitsluitend met je toestemming. Divan meubelen zal je persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van je bestelling.

Fysieke winkel & openingstijden:

Zijn jullie ook geopend op zon- en feestdagen?

Wij zijn niet op zondag geopend en hebben ook geen extra koopzondagen.
Op alle andere dagen van de week ben je van harte welkom. Onze openingstijden zijn: Maandag t/m zaterdag: 09:00 - 18:00 uur. Zondag: altijd gesloten. Wij zijn ook geopend op 2e Kerstdag, 2e Paasdag, 2e Pinksterdag, Hemelvaartsdag en Koningsdag. Wanneer een van deze feestdagen op een zondag valt, zijn wij niet geopend.

Kan ik gratis parkeren bij jullie winkel?

Je kunt bij Divan meubelen gratis en voor de deur parkeren.

Verzending en bezorging:

Bezorgen jullie de producten thuis?

De meubelen van Divan meubelen zijn verkrijgbaar in de winkel in Ter Aar en zijn ook online te bestellen via deze website.
Is het product op voorraad, dan kan je deze direct meenemen, of thuis laten afleveren. Wanneer het product besteld moet worden, kun je ervoor kiezen het product op te halen. Hier zijn uiteraard geen kosten aan verbonden. Ook dan is het mogelijk om het product bij je thuis te laten bezorgen.

Wat is de levertijd op de producten?

Sommige artikelen zijn uit voorraad leverbaar. De meeste artikelen worden op bestelling geproduceerd door onze leveranciers wereldwijd. De levertijd is enigszins verschillend per leverancier. Bij de productinformatie staat ook de levertijd van het betreffende product vermeld.